Damn you must be an oday1988 iyo VHS kulaha
Är du Göteborgare horta??![]()
Shieeet, jag hade en period där jag fascinerades av dinosaurier. Spammed that movie so many times that I started to hate it.I'm used to the Swedish voices though, the English version sounds odd to me.
Shieeet, jag hade en period där jag fascinerades av dinosaurier. Spammed that movie so many times that I started to hate it.
Samma härDen här filmen och Jurassic Park gav en hel generation av barn en dinosaurie fetisch
![]()
Ahaa, i've my sources sxb, just wanted to make sure that i got the correct informations:siilaanyosmile:Haye, Ska du fira Nationaldagen imorgon?:siilaanyolaugh:Haha, no. I'm 22.
Yes, jag är Göteborgare. What gave that away?![]()
Va i helve.....Shieeet, jag hade en period där jag fascinerades av dinosaurier. Spammed that movie so many times that I started to hate it.
Vad menar du? I was typing to you på Svenska during that när den där skiten hände i Åhléns mall..Va i helve.....
Didn't know you was one of us![]()
Ahaa, i've my sources sxb, just wanted to make sure that i got the correct informations:siilaanyosmile:Haye, Ska du fira Nationaldagen imorgon?:siilaanyolaugh:
Jag gillar hur no one svarade to the other nigga.Min nationaldag är är den första juli sxb
Skämt åsido, way too busy to be doing any celebrating![]()
I was traumatized my niggaVad menar du? I was typing to you på Svenska during that när den där skiten hände i Åhléns mall..
Top-notch Svengelska
So why's do you Scandinavians rape people
This was my shid bro real niggas watched this in 2004/5 tho
Land before time was the shit during my childhood. I still have the VHS tapes
I'm used to the Swedish voices though, the English version sounds odd to me.
Min nationaldag är är den första juli sxb
Skämt åsido, way too busy to be doing any celebrating![]()
Never lose your cultureScandinavian tradition :siilaanyosmile: