Are you even Somali if you haven't had this

8kr på arab butik

minns när man tiggde enkronor för att få fram tillräckligt:ahh:

8 kr!!! :ooh::ooh:

Hade jag bott brevid deras butik skulle jag köpt 1 - 3 st varje dag. Sånt pris hittar man aldrig antingen 12-15 kr.

eller 20 kr i pressbyrån. Scam företag i mina ögon skulle aldrig köpa deras butik.:susp:

Al-Burcaawi

Milf hunter
VIP
8 kr!!! :ooh::ooh:

Hade jag bott brevid deras butik skulle jag köpt 1 - 3 st varje dag. Sånt pris hittar man aldrig antingen 12-15 kr.

eller 20 kr i pressbyrån. Scam företag i mina ögon skulle aldrig köpa deras butik.:susp:
vem f*ck köper från pressbyrån bror?? du kan lika gärna skänka dom pengar de e ingen vits med o gå dit:russ:

arab butiker e bäst dom har allt du behöver: energydryck cigg allting jao:ahh:

vem f*ck köper från pressbyrån bror?? du kan lika gärna skänka dom pengar de e ingen vits med o gå dit:russ:

arab butiker e bäst dom har allt du behöver: energydryck cigg allting jao:ahh:

Ingen som jag känner. Folk går antingen en arab affär för halal kött eller Willys ( några har bytt till Lidl nuförtiden ).

Gick ditt en gång för att tanka min Sl och såg priserna. Minsta för en läsk/energy 20 kr, en chips kostar 23 kr, Tuggummi extra 17 kr och m.m. :susp:

Hur de inte gått konkurs ännu med dessa priser är mysterium för mig hittils idag.

Al-Burcaawi

Milf hunter
VIP
Ingen som jag känner. Folk går antingen en arab affär för halal kött eller Willys ( några har bytt till Lidl nuförtiden ).

Gick ditt en gång för att tanka min Sl och såg priserna. Minsta för en läsk/energy 20 kr, en chips kostar 23 kr, Tuggummi extra 17 kr och m.m. :susp:

Hur de inte gått konkurs ännu med dessa priser är mysterium för mig hittils idag.
swedis:ulyin:

CaliTedesse

I ❤️ Islam & Aabo Kush. Anti-BBB Anti-Inbred
VIP
Guys stop speaking that dirty language and yes I tried Puck waa delicious

Nalle

🥰🥰🥰
only swedish niggas will get this:banderas:

You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.

Eew Energi drick, hasbunaAllah!:nahgirl: har aldrig fattat grejen wlh det smakar piss och ger inte alls någon energi, tvärtom hela min kropp känner av det och skriker billiga KEMEKALIER!

Ungar syssla inte med sånt skit, det är skadligt för era inre organ. Jag har andra medel ni kan bruka, lite halvfarligt dock och kräver noga precision när man bränner det hemma :hillarybiz: