What the f*ck is this mayn?

Status
Not open for further replies.

Zayd

Habar Magaadle
Look at the bottom right, not enough privileges? Hooyada iyo priviligekaaga wase I was on this forum since day one, and now I lay in the trenches with these gay lusty trolls.

Jiritaankaygi ba kugu filan ee waxan iga saara, my presence alone is a privilege in this beech.

Lily

>,,< certified creep >,,<
huuno you lost privileges the moment that afro was gone siilaanyolaugh...

Zayd

Habar Magaadle
huuno you lost privileges the moment that afro was gone siilaanyolaugh...

Look huuno, waxan doonaya inan bixiyo timaha, imaka bey laba bilood socdan lakinse hadaad markasta ii sheegaysid inan noqday qof bila awood oo nolosha ka dhacay marki timihi weyna iska jaray, dee koley waan iska sii jarayaa dee, words of encourgement not humiliation, lakinse whats the point ileen waan ku nacay

Lily

>,,< certified creep >,,<
Look huuno, waxan doonaya inan bixiyo timaha, imaka bey laba bilood socdan lakinse hadaad markasta ii sheegaysid inan noqday qof bila awood oo nolosha ka dhacay marki timihi weyna iska jaray, dee koley waan iska sii jarayaa dee, words of encourgement not humiliation, lakinse whats the point ileen waan ku nacay

ma aniga ku jeclaa hortaba.....usqut!... don't make me call velvet cake z3zrULCz3zrULCz3zrULCz3zrULCz3zrULCz3zrULC

aaah velvet ku jecliyaaa:weirdo::heart::weirdo:

btw do you remember that song that was giving you shoutout :2tjlv3e:

Last edited:
Status
Not open for further replies.

Trending

Latest posts