i’m good loserPM me how you speak and then we'll see who's best
i’m good loserPM me how you speak and then we'll see who's best
exactly don't chat shit about my english you nacas fooqal nacasi’m good loser
jag vet due fiflad till max mannen @Beyondover kolla på den här lögnareni swear bro i'm 18 i don't lie about age
And I'm 18 as welli swear bro i'm 18 i don't lie about age
va f*ck betyder fiflad mannen?jag vet due fiflad till max mannen @Beyondover kolla på den här lögnaren
Han lallar bror han jobbar säkert dag o natt för att försörja sina barn this nigga really thought he could trick us.jag vet due fiflad till max mannen @Beyondover kolla på den här lögnaren
world war 5 sxbWar meesha maxaa ka dhacay
fiflad asså du ljuger om din ålderva f*ck betyder fiflad mannen?
har ja redan missat sådär mkt sen ja flytta?
it mitt fel att jag inte låter som en p-12aHan lallar bror han jobbar säkert dag o natt för att försörja sina barn this nigga really thought he could trick us.
bara importer gör de dära assåf
fiflad asså du ljuger om din ålder
i nian jag gick med 2 20åringarbara importer gör de dära asså
bror i min parallelklass i 9an man skicka ut två grabbar till gymnasiet för dom torskade på nån ålderstesti nian jag gick med 2 20åringar
Mannen du låter inte alls 18 kkkkkkkkkkkkk du behöver inte låta som en ”p12” men du borde låta som en 18 åring.it mitt fel att jag inte låter som en p-12a
va f*ck skulle en 32årig småbarnspappa göra här?
jag låter ju som en 18 som har mycket testosterone thoMannen du låter inte alls 18 kkkkkkkkkkkkk du behöver inte låta som en ”p12” men du borde låta som en 18 åring.
Det finns ett emellan warya
Det vet jag inte dockjag låter ju som en 18 som har mycket testosterone tho
mannen va e de med dig walla först mobbaru daacad nu mobbar ni mig