Vänta jag skojadede bra
då blir jag van så de it blir några problem sen när jage på dhaqancelis
Äru seriös äre så dåligt?
Vänta jag skojadede bra
då blir jag van så de it blir några problem sen när jage på dhaqancelis
förutom deen och billiga priser så e UK skit dåligt wallaVänta jag skojade
Äru seriös äre så dåligt?
Fyfanförutom deen och billiga priser så e UK skit dåligt walla
sverige e 100x bättre önska ja va kvar där
haha he is a liar han hittar på nya stories hela tiden den här killen går i sfi han kom hit för några år sen och sa att han var 15 när han var 20Are you just fucking with google translate?
Jag svär att du sa att du föddes i Nederländerna
Dödhaha he is a liar han hittar på nya stories hela tiden den här killen går i sfi han kom hit för några år sen och sa att han var 15 när han var 20
gatorna e fyllda me skräp, för många Madow o pakis som stabbar varann, nu efter Brexit så har de blivit 10x värre.Fyfan
va e de dåliga om allt e billigt?
Fyfan det låter som ett helevetegatorna e fyllda me skräp, för många Madow o pakis som stabbar varann, nu efter Brexit så har de blivit 10x värre.
och värst av allt: snus e föör dyrt (och kallas inte ens för snus, de kallas för "nicotine pouches" nacala abihiin kuyaal)
han ksk ljög om hans land oxåhaha he is a liar han hittar på nya stories hela tiden den här killen går i sfi han kom hit för några år sen och sa att han var 15 när han var 20
it jag heller wallaFyfan det låter som ett helevete
I can’t stand Pakis and Madows
gå härifrån it is only for scandis the real aryandumma tikar måste a prata
Wallah jag tycker synd om britternait jag heller walla
så jävla många av dom pågud har typ sett bah 50 cadaan (om vi it räknar med östeuropéer) där jag bor och ja har bott i UK i ett år
rätt åt dom wallaWallah jag tycker synd om britterna
Jag kollar på videos om the UK o ser bara jävla pakis o Madows i videon walla hur låter man det gå så långt.
Aa men det är inte samma cadaans brorrätt åt dom walla
vem sa till dom att ta över och våldta halva jordklotet?
så ska de varaAa men det är inte samma cadaans bror
Dessa cadaans som lever nu är Största pussys som vågar inte ens kolla i en invadrares ögon
do you know who eru chitanda is without searching.No. Being negative is weak.
Being too negative is weak yesNo. Being negative is weak.
Obviouslydo you know who eru chitanda is without searching.
I see you are a man of culture.Obviously
Så klart han vet han e Största weeben i Sspotdo you know who eru chitanda is without searching.