wow ni människor finns va, jag glömmer att niggar är verkligaJag var född och uppväxt där men flyttade till et bättre land som jag tänker inte nämna för anonymitet, hejdååååååå ha det så jävla bra!!!!!
Va fan du är den sista personen som jag misstänktewow ni människor finns va, jag glömmer att niggar är verkliga
lär dig svenska sen snackar viSpeak english naaya. You speaking albino ooga booga booga as if I can read this nonsense
håll käften för helvete bland annat vi pratar häSpeak english naaya. You speaking albino ooga booga booga as if I can read this nonsense
Jag är full av överraskningVa fan du är den sista personen som jag misstänkte
Jag är full av överraskning
Vilken del av landet är du från?Jag är full av överraskning
nä jag kan inte göra det här längre , jag är en google translate-bedrägeri jag mår dåligtVilken del av landet är du från?
Va fan din äckliga FÖRRÄDARE, varför ljög du!!!!nä jag kan inte göra det här längre , jag är en google translate-bedrägeri jag mår dåligt
미안해요 언니Va fan din äckliga FÖRRÄDARE, varför ljög du!!!!
ти, до речі, довірливийVa fan din äckliga FÖRRÄDARE, varför ljög du!!!!
Jag förstår inte va du fan säger!! Är Google din bästa vän eller?미안해요 언니
snälla förlåt mig sötnos
jag sa förlåt för fanJag förstår inte va du fan säger!! Är Google din bästa vän eller?
Du borde lära dig språket på riktigt, väldigt enkelt språkjag sa förlåt för fan
och google har varit min nära vän i flera år ja
varför skulle jag? om inte svenska halimos heta........Du borde lära dig språket på riktigt, väldigt enkelt språk
Hej! håll käften nigga hon är minhej, jag heter Jeff och är från sverige.
Hmmm, det är en 50/50 med den där, några tjejer har the tjockaste målade på ögonbrynen men har de fetaste röv jag har sett i mitt liv jag svär det är två kuddar i deras byxor.varför skulle jag? om inte svenska halimos heta........