vrf är din svenska så dålig för bor du inte i Sverige.Det handlar inte om mig eller dig utan dina barnbarn, de ärva detta skit vår förfäder har lämnat åt oss
vrf är din svenska så dålig för bor du inte i Sverige.Det handlar inte om mig eller dig utan dina barnbarn, de ärva detta skit vår förfäder har lämnat åt oss
There is difference between things that are haram and things that take you out of the fold islam and I don't do riba it's haram.
Ok..........vrf är din svenska så dålig för bor du inte i Sverige.
Elände och prövningar kommer alltid finnas på jorden min vän. Ett råd från mig är att du inte skaffar barn. Det är nog bästa lösningen också för då slipper de gå igenom livets besvär.Det här handlar inte bara om utan dina barnbarn, de ärva detta skit sol si har idag.b
Sant jag tror han bor i lilla mogadishu det skulle kunna förklara hans Svenska.idk whats worse his trolling or his swedish
bror jag tror han bor på flyktinghem eller nåt det märks stt han skolkar från SFISant jag tror han bor i lilla mogadishu det skulle kunna förklara hans Svenska.
säkert han borde lära sig svenska innan han börjar snacka om somalias politik.bror jag tror han bor på flyktinghem eller nåt det märks stt han skolkar från SFI
very trueI know these goofy guys have that ghetto ass Swedish accent.
They don't sound sing-songy, but like they're trying to rob you.