19 Hejdå, vår konversation ar här.71....and u?
19 Hejdå, vår konversation ar här.71....and u?
Don’t want skinny rappers?I know right. I’m also surprised why these Somali rappers are so damn skinny. You would think that they would do something about that since they are in the spotlights. A little bit of bulking and some weight lifting would not destroy their career.
I may be 71....but I have the energy of a 59 year old man grrrrr19 Hejdå, vår konversation ar här.
Asc walalo, i’m outI may be 71....but I have the energy of a 59 year old man grrrrr
So many af jini speakers on SSI spoke swedish long before you were born.
Atleast i’m triligual and you? Basic ass bilingualSo many af jini speakers on SS
uff
I hate the language.....if that memory wiper from men in black was real. I would use it to clean my mind from that languageSo many af jini speakers on SS
uff
Jeg taler somalisk, dansk og engelskAtleast i’m triligual and you? Basic ass bilingual
HAHAHHAHA Danska är de mest äckligaste språket jag vet, man tror ni har fått slem i er hals och har blivit rövkörda av ryssar. Era smutsiga leverpastejJeg taler somalisk, dansk og engelsk
jävla svenne
Ut ur mitt land!! jävla invandrare som inte tycker om att tala vårt fina språk!!!I hate the language.....if that memory wiper from men in black was real. I would use it to clean my mind from that language
Nigga who are you, din jävla lögnare sitter här och lägger Google translate på oss! Din jävla neger!Ut ur mitt land!! jävla invandrare som inte tycker om att tala vårt fina språk!!!
Tänker ringa Jimmie åkesson och köra hem dig till zoo malia!!
HAHAHHAHA Danska är de mest äckligaste språket jag vet, man tror ni har fått slem i er hals och har blivit rövkörda av ryssar. Era smutsiga leverpastej
Jag elskar jimmie och skulle rosta pa han om jag hade chansen. Vi har samma hat for blattarUt ur mitt land!! jävla invandrare som inte tycker om att tala vårt fina språk!!!
Tänker ringa Jimmie åkesson och köra hem dig till zoo malia!!
HAHAH swedish gangSambuus you believe im swede now? And lool im not 71
Another fun fact: Imenella is their cousin and her mom is apparently a ”famous” somali singer. Imenella is mainly known in the dance world, she runs several dance classes around the world and has won prices. She also created the dancegroup Unruly. It is just recently she started singing.He’s her younger brother, they’re siblings.
Somali ExcellenceAnother fun fact: Imenella is their cousin and her mom is apparently a ”famous” somali singer. Imenella is mainly known in the dance world, she runs several dance classes around the world and has won prices. She also created the dancegroup Unruly. It is just recently she started singing.
Also the lady in the background singing in somali is her mom