being controversial gives me energy. is it something to do with dopamine? idk lol but I'm addicted to spot wallahiMine is bc i dont hängout with somali people irl bc i have a broken af somali and they way accuse me of playing swedish. And all the Somali i have known though the years are are even worse than me. Its tough wallahi.
Nigga u still addictedDamn that’s tough I remember when I first came on here I was so addicted to this forum
My addiction is going down but that’s alright SSPOT is my cocaine and it bonded into my genes lolNigga u still addicted
Nigga no. They are worse than me. They thought to say im habeaha if i get confused with a somali personCan they only speak somali or what
Haha svenska ar ett kul sprak men jag har ingen att prata det med i EnglandNigga no. They are worse than me. They thought to say im habeaha if i get confused with a somali person
Säg inte du e uppväxt i Tensta området.Haha svenska ar ett kul sprak men jag har ingen att prata det med i England
Are u speaking Russian or something sxbSäg inte du e uppväxt i Tensta området.
Det e flera ungdomar som kan engelska de här dagarna
Yes it sounds like a dj playing backwordsAre u speaking Russian or something sxb
Hahah nej inte Tensta men bodde i sthlm omradet innan jag flyttade fran swe som ung. Sen dess har jag kommit ihag spraket fran morsan o syskonen.Säg inte du e uppväxt i Tensta området.
Det e flera ungdomar som kan engelska de här dagarna
Looks like Svenska aka Swedish.Are u speaking Russian or something sxb
Mine is bc i dont hängout with somali people irl bc i have a broken af somali and they way accuse me of playing swedish. And all the Somali i have known though the years are are even worse than me. Its tough wallahi.