Jeesto
VIP
Vart i Sthlm?Jaha : ) Jag bodde innan i Sthlm, fast jag flytta till England i 2013.
Trivs du i Norge?
Vart i Sthlm?Jaha : ) Jag bodde innan i Sthlm, fast jag flytta till England i 2013.
Trivs du i Norge?
jag bodde också i england några mnd i 2015/14Jag flytta också till england i 2012 men flyttade tillbaka efter 7 månader.
Vet inte min mamma gillade inte england. Lärarna var också tvä stränga där och några lärare mobbade mig eftersom jag var från sverige.Hahah varför flytta du tillbaks?
Non of ur Goddam business waryaVart i Sthlm?
Non of ur Goddam business warya
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
Vet inte min mamma gillade inte england. Lärarna var också tvä stränga där och några lärare mobbade mig eftersom jag var från sverige.
ohhhh nej såg du inte somalier i din klass?Vet inte min mamma gillade inte england. Lärarna var också tvä stränga där och några lärare mobbade mig eftersom jag var från sverige.
Only lit place in Sweden is Malmö
Ja, men de rövslickade negrar så jävla mycket.ohhhh nej såg du inte somalier i din klass?
Yes saxiib, The PE teacher forced me to read a book instead of doing sports because i talked with someone but the problem is that i never used to talk.Teachers bullying you in UK?
Non of ur Goddam business warya
Ja, men de rövslickade negrar så jävla mycket.
Ufff fucking sellouts!!!Ja, men de rövslickade negrar så jävla mycket.
Inadeer that's some bootleg UK music. The guy even put on the London accent it's ceebHow could i forget
this is a bangeeeer
wallahi listen to it please
MFM is
You already know Swedish hiphop finna take over Europe
Odense you know. Grew up in them ends.Danish somalis on the map too in this rap game
Odense you know. Grew up in them ends.
Guy thought f*ck the middle man, I am going straight to the source lol. Colombia you know. yaskaas cousins out here.Since this turned to Scandinavian hiphop/rap music thread, let me drop a few more bangers
Guleed