BetterAkhlaq
Snicker la'an
ngl tbh i agree too! meeting a good looking Somali guy is like finding a not mentally challenged sjw, rare but not impossible.
Self hating pricksNot to sound self hating but the average Somali is quite ugly TBH.
ngl tbh i agree too! meeting a good looking Somali guy is like finding a not mentally challenged sjw, rare but not impossible.
Self hating pricksNot to sound self hating but the average Somali is quite ugly TBH.
What do u expect from the average westernized xalimoSelf hating pricks
I think they're from the UK or Canada, swedish xalimos don't be hating.What do u expect from the average westernized xalimo
Believe me brah Scandinavian xalimos aren't all that different from UK/Canadians xalimos.I think they're from the UK or Canada, swedish xalimos don't be hating.
Self hating pricks
these are average looks. u will know an abdi n xalimo that have this look
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
No wonder you're making mistakes, you're thinking of another nation, smh.yeah, i think you've got it spot on actually!
although your examples are slightly more good-looking than the average mali
you know that i meant Somali- i was just shortening itNo wonder you're making mistakes, you're thinking of another nation, smh.
Nah, mali is another nation, with another idenity, it's like saying swedish people are bantus.you know that i meant Somali- i was just shortening it
Nah, mali is another nation, with another idenity, it's like saying swedish people are bantus.
Noen ganger du irriterer meg bare forlatt Sspot.whatever *shrugs*
Noen ganger du irriterer meg bare forlatt Sspot.
Du er slemer på vei ut nå- din mening er jo så klart meget viktig for meg, kan ikke bli værende hvis du føler deg irritert
Acudu for en sarkasmeer på vei ut nå- din mening er jo så klart meget viktig for meg, kan ikke bli værende hvis du føler deg irritert
er på vei ut nå- din mening er jo så klart meget viktig for meg, kan ikke bli værende hvis du føler deg irritert
Du er slem
du lurte du trodde jeg forstår ikke språket din søster er veldig varmt og jeg vil gjerne ha en sexaktivitet med henne.
google translate is not your friend
Ihværtfall han prøvde ffs.google translate is not your friend
Ihværtfall han prøvde ffs.