elite1337
VIP
aha plugga du direkt efter högskola, är csn jobbig eller?Jobba några år innan du pluggar vidare. Du kan slippa ta CSN
Ångrar mig som faan
aha plugga du direkt efter högskola, är csn jobbig eller?Jobba några år innan du pluggar vidare. Du kan slippa ta CSN
Ångrar mig som faan
B
Ingen fattar vad du säger
Är Ni Födda I Norden Eller Kom Hit Senare
Född och upvuxen här men målet är tillbaka till hornet
Jeg er født i Afrika, men opvokset i DK. How about you?
Masha-allah brorFödd och upvuxen här men målet är tillbaka till hornet
Bro Måste Göra Förfäderna Stolta Deras Mål Var inte Att Jag Ska Dö Här I Sverige Kismaayo Here I Come The Marti's Stay Is Long OverdueMasha-allah bror
Det är skönt när man har sparat pengar och du ta A kassa å. Du kommer inte stressa efter pengar och kommer att fokusera på din utbildning.aha plugga du direkt efter högskola, är csn jobbig eller?
Vad Pluggar Ni TillDet är skönt när man har sparat pengar och du ta A kassa å. Du kommer inte stressa efter pengar och kommer att fokusera på din utbildning.
Har tyvärr 1.5 kvar och de flesta studenter jag började med var typ 25+ och hade garanti sommarjobb på bra företag
Wouldn't suprises if I start see people write in Chinese in the future
Reer at-jinni do this every few months. Spamming the whole forum with that strange language.Wouldn't suprises if I start see people write in Chinese in the future
Nice. Tänkte jobba lite och spara pengar sen gå till yrkeshögskolaDet är skönt när man har sparat pengar och du ta A kassa å. Du kommer inte stressa efter pengar och kommer att fokusera på din utbildning.
Har tyvärr 1.5 kvar och de flesta studenter jag började med var typ 25+ och hade garanti sommarjobb på bra företag
Ah då förstår jag.Tja! Kul och höra. Jag visste inte vart jag skulle klistra la in den här så det inte stör andra trådar. Hur länge har du vart med här och vart i Sverige befinner du dig i?
Du får 80% av din origionala lön efter du har jobbat en viss tid.Nice. Tänkte jobba lite och spara pengar sen gå till yrkeshögskola
Btw kan du förklara a kassa? Har hört om det men vet inte riktigt vad det innebär
Låter skit bra ju tack mst skaffa dehärDu får 80% av din origionala lön efter du har jobbat en viss tid.