Jag bor i Jönköpingaa dd
Jag bor i Jönköpingaa dd
@one naa bal kaalay arag, de kommer fram som små möss hela gänget juÖstergötland
jag bor i Småland så ganska nära
Bor du i Linköping?
vare inte där man hitta första corona fallet.Jag bor i Jönköping
Aa bror Walla blev skit skraj att hon hade smittat andra o att jag skulle få den.vare inte där man hitta första corona fallet.
de ska inte stänga skolorna synd.Aa bror Walla blev skit skraj att hon hade smittat andra o att jag skulle få den.
De kommer knsk jag har haft några hemma lektioner nu så är ganska glad faktistde ska inte stänga skolorna synd.
Tentor och annat skit hålls hemma, det blir inget högskoleprov förövrigt den här terminen.de ska inte stänga skolorna synd.
hoppas de gör det.De kommer knsk jag har haft några hemma lektioner nu så är ganska glad faktist
Oss svenska somalier är majoriteten nu på Sspot@one naa bal kaalay arag, de kommer fram som små möss hela gänget ju
Man kommer ta om lektionerna man missar på sommarlovet dåhoppas de gör det.
inte om det blir värre under sommarenMan kommer ta om lektionerna på sommarlovet då
Men dom har hittat ett vaccin till Corona så det kommer inte ta lång tid innan Corona blir utplånadinte om det blir värre under sommaren
synd.Men dom har hittat ett vaccin till Corona så det kommer inte ta lång tid innan Corona blir utplånad
Det är för jävligtsynd.
Vi är många kusiner här, låt ingen använda skrämseltaktik på dig och konvertera dig sxb
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
så det är vad min kusiner talarYou don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.