68 IQ add to that she's a woman so her IQ is closer to 60 #suugo science
Walaal animal abuse is haraam. Let the lizard roam out this thread without getting harmed.@Reiko should I slap this nigga for disrespecting your region?
Sorry I don’t understand Moryaan lingo.i bet you would do the same, weirdo.
#SorryNotSorry for running your clout mudane
Sverige er lidt mere venlige imod flygtninge end DK.. Inger støjberg var en afskyelige minister.. Ingen naxariis what so ever.. Hun lavede en kage og lagde billede på sin facebook, hvor hun fejrede flygtninge stramning nr 50...hun er bedst kendt for smykkeloven.De har nok oppholdsilatelse fra før av. Man ser slik sensasjon ofte rundt unge, og det burde ikke reflektere på hele miljøet.
Sverige har ikke noe de skulle ha sagt uansett. lmao
Currently re-learning, will return to the motherland soon
Eedo were you a big fan of pac back in the days?
I see.. So you're one of those Somalis who immigrated to the UK as soon as they became danish citizens miyaa
Vent litt. Så du er ikke fra Svergie? lol.Sverige er lidt mere venlige imod flygtninge end DK.. Inger støjberg var en afskyelige minister.. Ingen naxariis what so ever.. Hun lavede en kage og lagde billede på sin facebook, hvor hun fejrede flygtninge stramning nr 50...hun er bedst kendt for smykkeloven.
11 years after but basically yeah
UK is a shithole, like a major one, but I’d rather live there than irrelevant Scandinavia tbhBad joice walahi.. This whole time I knew the UK was just a shithole...just imagining me driving on the wrong side of the road was enough to deter me from ever entertaining the idea of immigrating to the UK
Vent litt. Så du er ikke fra Svergie? lol.
Jeg er enig. Danmark har billigere ting hvis du veksler danske med norsker kroner og reiser med en kort tur med den danske fergen, men jeg ville ikke bodd der i det hele tatt. Jeg har hørt at de hvite er rasister på et annet nivå. Sverige er helt greit må jeg si.
UK is a shithole, like a major one, but I’d rather live there than irrelevant Scandinavia tbh