Pick up your phone i need to talk to youTo all the dozen people that have called me on private, try again......ive disabled the block on private numbers.
Pick up your phone i need to talk to youTo all the dozen people that have called me on private, try again......ive disabled the block on private numbers.
Pick up your phone i need to talk to you
@Karats needs help imagine writing those words
That was def her so maha.@Karats needs help imagine writing those words
Oh et je viens du Canada, j'ai grandi à Ottawa, c'est la où que j'ai appris le français. Mes parents et mes cousins/tantra/uncles ne le parle pas, il n'y a que moi et mes frères et soeurs qui le parlent dans notre famille.
You from OttawaOh et je viens du Canada, j'ai grandi à Ottawa, c'est la où que j'ai appris le français. Mes parents et mes cousins/tantra/uncles ne le parle pas, il n'y a que moi et mes frères et soeurs qui le parlent dans notre famille.
How do u explain the spelling. Too unique an on the same platform.Wlh I ain’t text that. Woulda claimed it if I did
Product of LedburyYou from Ottawa
I'm ilmo baraaf like the old heads sayYou guys know french but not Somali
Who else is baguette but can’t speak somaliI'm ilmo baraaf like the old heads say
J'ai grandi avec full de djiboutien a l'école. That's blessed, je te fais signe le jour ou je décide de visité l'angleterre ou la France tu me montreras les beau coins a voirc’est vraiment cool !
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
J'ai grandi avec full de djiboutien a l'école. That's blessed, je te fais signe le jour ou je décide de visité l'angleterre ou la France tu me montreras les beau coins a voir
I can speak Somali but it's broken, I can't write it, and it takes me forever to read itWho else is baguette but can’t speak somali
@Gadhwayne Fam what is this about?
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
Ah bon?!
Je croyais que t'habitais en angleterre, c'était sa que ta version double racontai