Pick up your phone i need to talk to youTo all the dozen people that have called me on private, try again......ive disabled the block on private numbers.
Pick up your phone i need to talk to youTo all the dozen people that have called me on private, try again......ive disabled the block on private numbers.
Pick up your phone i need to talk to you
That was def her so maha.@Karats needs help imagine writing those words![]()
Oh et je viens du Canada, j'ai grandi à Ottawa, c'est la où que j'ai appris le français. Mes parents et mes cousins/tantra/uncles ne le parle pas, il n'y a que moi et mes frères et soeurs qui le parlent dans notre famille.
You from OttawaOh et je viens du Canada, j'ai grandi à Ottawa, c'est la où que j'ai appris le français. Mes parents et mes cousins/tantra/uncles ne le parle pas, il n'y a que moi et mes frères et soeurs qui le parlent dans notre famille.
How do u explain the spelling. Too unique an on the same platform.Wlh I ain’t text that. Woulda claimed it if I did![]()
Product of LedburyYou from Ottawa![]()
I'm ilmo baraaf like the old heads sayYou guys know french but not Somali![]()
Who else is baguette but can’t speak somaliI'm ilmo baraaf like the old heads say![]()
J'ai grandi avec full de djiboutien a l'école. That's blessed, je te fais signe le jour ou je décide de visité l'angleterre ou la France tu me montreras les beau coins a voirc’est vraiment cool !
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
J'ai grandi avec full de djiboutien a l'école. That's blessed, je te fais signe le jour ou je décide de visité l'angleterre ou la France tu me montreras les beau coins a voir![]()
I can speak Somali but it's broken, I can't write it, and it takes me forever to read itWho else is baguette but can’t speak somali![]()
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.
Ah bon?!
Je croyais que t'habitais en angleterre, c'était sa que ta version double racontai![]()