ExcessFame
True Villain
Legit sounds like om nom nom like you're breaking your fast wallahi, leave it
Haye, gaangiister baad noqotay
Nej jag skojar inte hon har ingen talang att sjungaSkämtar du eller? Hon är feeeet!
Jag skulle vilja se dig göra det bättreNej jag skojar inte hon har ingen talang att sjunga
She is forcing
Erm Stormzy, Skepta, Nines, J Hus. I'm pretty sure you've heard them and they're popular in AF jinniland whereas no one has heard Viking songs walaalo
Jag är inte från förorten lol jag ser ner på sådan livstilJag skulle vilja se dig göra det bättre
StormzyErm Stormzy, Skepta, Nines, J Hus. I'm pretty sure you've heard them and they're popular in AF jinniland whereas no one has heard Viking songs walaalo
Just watch any of their performances in Scandinavian countries you'll see how popular they areStormzy
Skepta
Nines and J Hus? I don't know either of them
Aight here's a simple question.I was and will always be
Jag är inte från förorten lol jag ser ner på sådan livstil
Canada GooseAight here's a simple question.
Parajumper eller Canada goose jacka?
Tror mig jag har haft kulmedelklass och rika cadaan festar hårdare än förortsbarn eller gatubarn som jag bruka kalla de :siilaanyolaugh:Då har du aldrig haft kul i ditt liv!! Rich white kid neighbourhood maxaa yaalo?
I second thisTror mig jag har haft kulmedelklass och rika cadaan festar hårdare än förortsbarn eller gatubarn som jag bruka kalla de :siilaanyolaugh:
Canada Goose
Tror mig jag har haft kulmedelklass och rika cadaan festar hårdare än förortsbarn eller gatubarn som jag bruka kalla de :siilaanyolaugh:
I second this
K Koke? Krept & Konan? Yungen?Stormzy
Skepta
Nines and J Hus? I don't know either of them