French and Dutch I give a pass. Everything else is too weird for me.You petty bastard Admit it, we iz lit soo maaha
French and Dutch I give a pass. Everything else is too weird for me.You petty bastard Admit it, we iz lit soo maaha
Jag visste det redan, du och @MadMullah är båda för miskeen för att vara från ortenÄ du cokså reer Sverige?
Jag bor i xaafad cadaan
Jag kan switcha till orten på två sekunder tho. I'm a man of many talents I can switch to any personality i want to, be it FOB, Cadaan, Roadman, Ghetto, midkastaJag visste det redan, du och @MadMullah är båda för miskeen för att vara från orten
Jag klär mig inte som Rebecka från rich white kid neighbourhood, thats for sureJag undrar om @Someone klär sig som Rinkeby tjejer
:siilaanyolaugh:
Wrong thread this is swedish.Dutch hiphop fills stadiums and even the center of Amsterdam
These two cadaans use to dominate the charts lol
Summer vibes. Jireel slaktar som vanligt
Walaalo*"Jag och mina boys, waalo"
Walaalo*
Having something Somali in songs is a thing now
Har du sett Gee Dixons senaste videomusik? Mans wearing the subeeciyad fabric
Haye hur klär du dig adigu sxb?Snobbigt eller:siilaanyosmile:Jag undrar om @Someone klär sig som Rinkeby tjejer
:siilaanyolaugh:
Er det noen i denne forumen som snakker Norsk? Faen meg bare engelske og svensker!
@SuldaanGuled @Steamdevolopment come greet our new member :siilaanyosmile:Er det noen i denne forumen som snakker Norsk? Faen meg bare engelske og svensker!