Det går bra nu !
Was it not Aaran jaan group that built the palace along the airports?Gaas has done alot of good things for the state mansallah
Den ligger mellan största militär basen i PL och PSF basen samtidigt har röda baskrar sin bas i själva palatset så den är jävligt säker!Fienderna kan se exakt hur det är strukturerat vilket inte är något bra
Vilka är röda baskrarDen ligger mellan största militär basen i PL och PSF basen samtidigt har röda baskrar sin bas i själva palatset så den är jävligt säker!
haha han har avslutat många projekt alltså va tror ni killen bara har chillat i fem år eller ?Was it not Aaran jaan group that built the palace along the airports?
What exactly have gaas done?
Nämn 5 stora projekt han har kommit med?haha han har avslutat många projekt alltså va tror ni killen bara har chillat i fem år eller ?
Special styrkor kr commadoes som vaktar presidenten och andra viktiga personer.Vilka är röda baskrar
Bror jag tar ditt ord att du jobbat där nere. Men han har väl avslutat projekt som redan va startade under tidigare administrationer , sen förstår jag att många inte är nöjda med honom på grund av olika anledningar men det är heller inte rättvist att påstå att killen inte har bidragit med något alls ?Nämn 5 stora projekt han har kommit med?
Jag har jobbat i hemlandet många år så jag vet vad jag snackar om.
@Boqor Quark Boqor Cisman sxb inaga qalee noohThere u go again you Scandinavian niggas with that language
There u go again you Scandinavian niggas with that language
"Nooh" as in the southern dialect so you ain't even from PL@Boqor Quark Boqor Cisman sxb inaga qalee nooh
One being built in Badhan as well.I love this. State houses in Gaalkacyo, Bosaso and Garowe. PL govt is represented all over PL.